Shop Mobile More Submit  Join Login
×

Featured in Collections

hetalia stuff by cheese445523

Journals by Marzarret


More from DeviantArt



Details

Submitted on
January 20, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
598
Favourites
9 (who?)
Comments
26
×

Free Faves :)

Journal Entry: Fri Jan 20, 2012, 9:04 AM




I am bored, so here is chance to win at least 5 Faves:

1.) Fave this Journal
2.) comment something nice or wtf on this journal.

Then I will  look through your gallery and fave at least 5 works :) and I will give you a llama :dummy:
So come on, fave and cooooooomment!! <3

THIS FAVE-GAME WILL BE JUST OPEN FOR ONE HOUR!!!

Skin made by fantasy-alive
  • Mood: Excited
  • Listening to: Radio
  • Reading: schwangere madonna
  • Watching: Soul Eather
  • Playing: Pokemon Blue
  • Eating: ---
  • Drinking: ---
Add a Comment:
 
:iconakelahnaih:
AkelahNaih Featured By Owner Jan 29, 2012  Professional Traditional Artist
Haha , i'm a new watcher. hope it counts ;) Love your chibi's! They are too cute!
Reply
:iconnippon-okami:
Nippon-Okami Featured By Owner Jan 29, 2012  Hobbyist General Artist
Yay, new watcher:la: It makes me Happy<333 and Thank you for the compliment :blush:
Reply
:iconakelahnaih:
AkelahNaih Featured By Owner Jan 29, 2012  Professional Traditional Artist
You're welcome!
Reply
:iconcheese445523:
cheese445523 Featured By Owner Jan 20, 2012  Student General Artist
Sie wissen, あなたは、からウォッチャーを持っている 来自世界各地的? , und ich wollte sehen, ob Sie Ihr Wort würde zu halten. ;)
Reply
:iconnilanja:
Nilanja Featured By Owner Jan 20, 2012
öhm ok^^
hört sich kuhl an :D
Reply
:icontouc:
touc Featured By Owner Jan 20, 2012
Jonny, la janta esta muy locaaa...
WHAT THE FUCK? :D

xD hab ich ne chance auf gewinnen? :dummy: (ich schau ned auf uhrzeit)
Reply
:iconnippon-okami:
Nippon-Okami Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
Du brauchst net gewinnen, deine ganze gallery hab ich ja schon vollgefaved ;)
Reply
:icontouc:
touc Featured By Owner Jan 20, 2012
haha oke xD
naja danke, wollt nur kommentieren :) (wegen dem wtf xD)
Reply
:iconnippon-okami:
Nippon-Okami Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
lol ;D aber du weist doch, ich bin einer deiner treuesten Watcher ;)
Reply
:icontouc:
touc Featured By Owner Jan 20, 2012
ich weiß :la: :heart:
Reply
:iconlothcarme:
Lothcarme Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
Luka du bist so toll!!! <- ja sicher^^ du spamst dein eigene Fav voll(und Mail auch)
Reply
:iconnippon-okami:
Nippon-Okami Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
yaaaay :) aber ich habe glaub ich alles schon bei dir gefavet.....und llama auch.....
Reply
:iconlothcarme:
Lothcarme Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
ja jetzt kommen die Ausreden. Ist mir eigentlich egal. Wollte sehen ob du bei meinem 19 Bilder die du eh das meiste gefavt hast noch weitere machst.

P.S.: wau-wau-dert^^
Reply
:iconnippon-okami:
Nippon-Okami Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
Normal: waowaodert
Umgangssprachlich (lukasTische): Wauwaudat
Reply
:iconlothcarme:
Lothcarme Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
luka du hast das auf dem Zettel geschrieben. ich kann nur schreiben was ich gesehen habe. Also wirklich was für ein scheißwörterbuch. Man hat kein Verlass. tsts. Putain! Haha!
Reply
:iconnippon-okami:
Nippon-Okami Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
lolz, hab i ned xDDD wir habe ja nur das Lukasische aufgeschrieben, net das lukastische xDDDDDD
Reply
:iconlothcarme:
Lothcarme Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
ja eh aber du hast geschrieben bei lukasischen auch etwas anderes als hier.
Reply
:iconnippon-okami:
Nippon-Okami Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
Die welt liegt voller Mysterien...
Reply
(1 Reply)
:iconsmileychibi:
SmileyChibi Featured By Owner Jan 20, 2012  Student Photographer
i looove you : 3 xD
Reply
:iconbrounwolf:
BrounWolf Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
hab ich doch
Reply
:iconbrounwolf:
BrounWolf Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
da kann ich nur eins sagen guck meine galerie an!!!!!!!!!!! YA!!!!!
Reply
:iconnippon-okami:
Nippon-Okami Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
Und ich sage nur: vergiss net den Journal zu faven xD
Reply
:iconmarzarret:
Marzarret Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
Thanks for the free faves, it's very nice of you.
Reply